onsdag 13. mars 2013

Casapapiralong Mars

Ja fikk gjort ferdig papiralongen til Casa i går, kjenner det er deilig å ha vært på kurs og det jeg har lært og ikke minst blitt inspirert sitter i kroppen og fingrene..



Vi måtte ha med tag, bling og en snev av fargen orange, og for engangs skyld bare poppa det opp i hode mitt hva jeg ville lage, rett og slett deilig.. Å så passet det så bra og bruke et bilde av meg og min kjære siden vi har 10 års jubileum i år.. ♥

Da jeg satt og lagde denne LO så nynnet jeg på en sang, husker ikke hvem, men den har denne.. You and me always forever... Så da måtte det jo bare bli sånn da..



Takk for besøket, du er ♥lig velkommen igjen.

2 kommentarer:

  1. Denne var skikkelig lekker! Herlig bilde og herlig med de orange og røde detaljene til de andre mer nøytrale fargene!
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Luce, blir så utrolig glad for kommentarer.
      Ei fin uke til deg å ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...