mandag 11. mars 2013

Kurs med Dina Wakley på papirfesten 09.03.13

Vet nesten ikke hvor jeg skal starte jeg.. Er så inspirert og happy for helgas herlige påfyll av det kreative.

Jeg meldte meg på to kurs med Dina og det er jeg super happy for, for en dame med stor D, hun er helt hærlig varm og med en fantastisk humor!

Her er en liten smake bit av hva jeg har laget på kursene.








De tre øverste bildene er fra det første kurset, og jeg har fått laget min første AJ bok, det var jo så super enkelt, så nå er nok det jeg kommer til å gjøre med alle arkene mine som jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av .

De 3 siste bildene er fra kurs nr 2 og jeg har lært så utrolig mye av Dina, tror det beste jeg har lært at man skal gi litt Fan og definetivt ikke tenke, for da jobber du ikke fra sjæla :)

Å ikke minst viktig, drodle, så det satt jeg å gjore ferdig i går kveld, etter en liten pust i bakken.


Takk for at du besøkte bloggen min, ♥lig velkommen igjen.

2 kommentarer:

  1. Så mange herlige sider!!! Åhhh..jeg er så glad for at jeg fikk gå på kurs med Dina. Utrolig herlig (og flink) dame, så inspirerende!!
    Digger siluettene dine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Skorpis .. jeg er å happy for at jeg fikk dette kurset..og fikk sitte på siden av deg, hærlig ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...