torsdag 2. mai 2013

Art Journaling for april

Jeg har nok ikke vært så flink til å poste som jeg hadde tenkt, men nå har jeg tatt meg selv litt i nakken og fått hevet meg rundt.

Jeg har nettopp hatt bursdag og har fått så mye nytt til scrappingen og maliningen at det går litt rundt for meg.

Men her kom noen smakebiter av hva jeg har brukt male og stensilene mine.

Her har jeg både brukt maling, pastell og gelatos, virkelig stor koset meg. Elsker disse stensilene, men jeg skjønner jeg må ta meg i det slik at det ikke blir det eneste jeg bruker :) Denne Art Jorunalingen er laget etter en utfording inne på Casa Kreativ.



Her har jeg brukt noen av teknikkene jeg lærte hos Dina W som var på papirfesten i Mars i Stavanger. Maling, mist og  pasteller.. Det er så herlig å bare leke seg.

Denne ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg, et lite uhell, men forhåpentlig så lærer jeg at orange og grønn  blir virkelig ingen fin farge.. hehe. Her er det maling, litt mist stempel og stensiler..

Vel det var det jeg hadde av Art Journaling for denne gangen, må bare samtidig skryte av art journaling boken til Vibeke Spigsett, den er helt herlig å bruke, arkene er helt klart av ypperste  klasse.. Når man har på gesso så bøyer sidene seg, men når det tørker retter den seg ut, som om jeg ikke skulle hatt noe på den. Jeg bruker begge sider og det er bare helt fantastisk.. Så om du er lei av dårlige ark, il inn til panduro og kjøpe den.

Takk for du stakk innom ♥

Du er ♥lig velkommen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...