søndag 2. juni 2013

Papiralong Mai mnd på Casakreativ

Da var vi kommet til ny mnd og med den kommer å mitt bidrag til papiralongen inne på Casakreativ.

Oppgaven var at vi skulle la oss inspirere av Grand Prix..
Element som skal med: fargene RØDROSATURKIS og GUL! En real fargeklatt, med andre ord! I tillegg skal dere bruke fargebilde!Også denne oppgaven skal passe uansett om dere lager layouts, kort, AJ eller "altered" ting. Men som vanlig - hvis i tvil; spør! Et alternativ til fargebilde er et fargelagt stempelmotiv osv. 


Her er min løsning på oppgaven.

Litt artig å bli utfordret på å bruke mye farger, for det er jeg i grunnen ikke noe flink til.



Fremdeles søndag her, og like grått.. Men da blir det enda litt mer kosing på scrapperommet mitt ♥

2 kommentarer:

  1. Jeg er også "redd" for for mye farge, men denne ble kjempekul!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Luce, herved så utfordrer jeg deg til å prøve denne oppgaven, er helt sikker på at du klarer det uten problem :) Fin søndagskveld til deg å ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...