tirsdag 4. februar 2014

Februar utfordringen Papirdesign

Da var det nytt år og nye muligheter. Det er snart både morsdag og valentainsdag, så det var jo i grunnen ikke vanskelig å velge.

Det er 9 år siden vi ble forlovet på valentains dag, så da ble det den dagen jeg valgte.

Jeg har faktisk brukt juleark her både oppe og nede, og det viser jo bare hvor annvendelig Papirdesignarkene er. Hjertene er å fra papirdesign.

Oppgave var da å lage enten morsdagkort/valentain, bruk hjerte, rød eller rosa.. og papirdesign da.

Dette var mitt bidrag til Papirdesign, gå inn på linken å bli med du å.

Ha en nydelig Tirsdag ♥

10 kommentarer:

  1. Herlig valentine-kort med morsomt bilde. ♥

    Har bestilt mange ark fra den nye kolleksjonen, og kan nesten ikke vente til de kommer til meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg å skal bestille fra den nye, for der var det mye fint, men jeg må ha en del av mine favoritter oxo, dette er fra det jeg vant i julen, så herlig å bruke, alle arkene er så lette å bruke, det er rett og slett en fryd ♥

      Slett
  2. Herlig kort, Jorunn!
    Takk for at du ble med på Papirdesigns februar- utfordring :)
    Hilsen DT Renate
    ...og gratulerer med forlovelsesdagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Renate, så godt dere er i gang igjen.. Liker så godt utfordringene deres.

      Takk ♥

      Slett
  3. Tusen takk for bidraget ditt til utfordringen vår. Vi setter utrolig stor pris på alle dine kommentarer i bloggen vår!!
    Kjempeflott å se dette vinterarket bli brukt til et romantisk kort. Likte også hordan du har satt hjertene oppå hverandre.

    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lillesmor.. Det er en sann fryd å besøke bloggen, for dere inspirere så utrolig :)

      Siden jeg skulle lage et kort til min kjære følte jeg for å ha det litt maskulint, derfor ble det slik ..
      Og så er jo vinterarkene så utrolige snasne da.

      Fin dag til deg å ♥

      Slett
  4. Javisst er det fint at arkene kan brukes till annet enn bare jul for eksempel.
    Jeg har også brukt mange av 'julearkene' til 'vanlige' layouter :-)
    Takk for at du ble med på Papirdesigns februar- utfordring med ditt herlige kort! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er hyggelig å være med å utfordringenes deres.. Gleder meg allerede til mars utfordringen :)

      Slett
  5. Dette er såå nyyydelig kort! Blir så sjarmert hver gang jeg ser det, nyydelig altså!

    SvarSlett
  6. Underbart kort! Härlig kombination av papper och dekorationer från PD. Så roligt att du ville vara med i våran utmaning nu i februari! Kram!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...