tirsdag 6. mai 2014

May Skissa til Skissedilla.

Da jeg så mai skissa til skissedilla, som naboen har laget, måtte jeg bare hive meg rundt.. For den skissa var bare knallstilige!! Bare se her


Jeg ble inspirert med engang, og den bare falt på plass med uten de store problemer. Elsker det når det flyter jeg ♥

Her er min tolkning av skissen.


Jeg har brukt resteark her sunshine med Down by the SHORE(2012)
                                        urban Couture BasicGrey
                                        KasierKraft.
Hjertene er fra Wycinanka, stemplene er fra det siste kittet fra Studio Calico, penny black. Den hvite tagen med LOve på er faktisk en til og fra lapp fra IKEA, bling fra Papir Design.

Denne Loen skal jeg bruke sammen med en PL side jeg lagde fra den samme ferieturen som disse bildene er hentet fra.


Takk for besøket og velkommen igjen ♥

12 kommentarer:

  1. Kor stilig!! ♥ de spreke fargan du har brukt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Irene, elsker disse fargene jeg ♥

      Slett
  2. Oh la la! Ja, denne var både LOVE og JOY å se på også! Herlig layout med de svarte detaljene til de supre fargene du har brukt! Denne var bare lekker!!
    Asil@Skissedilla :)

    SvarSlett
  3. Oy, her likte jeg begge. Det første til Nabon hadde jo alt hva livet er. Stilige farger også. Men ditt Jorunn, ble jo som en vakker høstdag med fine fargesammensetninger. Ble glad av å se det. Her regner det i dag, men det gjør ingenting. Det var så tørt at alt trengte vann. Nå vokser det så det knaker der ute og tenke så fint det blir med en solskinnsdag etterpå. Klemsklem til deg i våren! :9

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi, ja naboen er rååå på skissene sine ♥

      Slett
  4. wow sier jeg bare! digger fargene (og da kan jeg legge til at jeg jobber hardt med å lære meg å like oransje! hihi), hele sida bare oser av varme, fantastisk! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg digger oransje kanskje ikke så vanskelig å se.. lol♥

      Slett
  5. Knallflott! Kjempeflott mixed media, flott papirbruk og herlige farger!
    Ha en nydelig helg :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...