søndag 8. juni 2014

Sommerutfordringen på Papirdesign.

Jeg må bare si at sommerutfordringen til Papirdesign var bare helt utrolig bra, og ble kjempe inspirert, så mye at jeg fikk mange ideer, så jeg må nok lage flere ting :)

Her kommer kortet jeg har laget.


Niesen min sin datter har bursdag uken før min lille Alex, og det må jo feires. Det ble ikke et typisk barne kort, for hun liker ikke det noe særlig.

Her er selve oppgaven


Du kunne velge denne eller 

denne



Jeg forelsket meg i fargene, og fikk skikkelig sommerfølelse, så denne må brukes igjen. Jeg gikk for den siste jeg.

Arkene jeg har brukt er fra Papirdesign, blomstene er prima og papirdesign. Bokstavene er fra papirdesign, tallene er fra love story av Lori Whitlock

Så hvis du vil være med på denne flotte utfordringen som går over juni/juli så går du HER

Det var alt for denne gangen ♥

2 kommentarer:

  1. For et lekkert kort!!
    Takk for at du ble med på utfordringen vår og jeg ønsker deg en riktig god sommer!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...