mandag 14. juli 2014

Everyone has a story..

Jeg lagde en dobbel side med PL til utfordringen hos Project Life i Juni, en skikkelig søt PL side, og kanskje litt uvant fra min side, men akkurat disse bildene jeg brukte passet så godt.

Dette er min skjønne datter Emilie og hun var så utrolig artig i denne alderen, var hun pittelitt sur så kunne jeg bare ta frem kamera så smilte hun som en sol ♥



Jeg kjøpte meg noen nye plastikklommer og måtte bare teste dem ut, og synes albumet ble knall med litt variasjon.

Dette leverte jeg til vår utfordring som går nå, og det er ikke for sent å bli med, så bare hiv deg rundt og lag din egen side ved å trykke her kommer du rett til utfordringen.

Håper å se ditt bidrag der, ha en nydelig sommer dag ♥

4 kommentarer:

  1. Nydelig søtt som passer utmerket til de herlige bildene!
    Ha en flott ny uke :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Luce <♥ Ei nydelig uke til deg med :)

      Slett
  2. Denne er ultra søt. Elsker fargene jeg og så nydelig pyntet. Utifra de bildene jeg har sett av deg så tror jeg kanskje den blide dokka ligner sin mor :) Veldig kjekt med forskjellige størrelser på lommene i samme album, funker fint det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi :) Var ikke så mye pynt jeg trengte på disse arkene, synes de var så fine i seg selv. Tja hun begynner ligne litt mer på meg, men da ho var lita var ho som snytt ut av nesen på faren og hans bestefar :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...