tirsdag 9. september 2014

En herlig nyhet.

God morgen eller no sånt :)

I litt over 2 måneder har jeg vist at jeg var blitt valgt ut til å bli Designer hos butikken Scrappiness, det har vært skikkelig hardt å holde munn om dette, for jeg var jo så happy, og følte meg jo så heldig som skulle få bli Designer sammen med et herlig DT Team.

Vel i dag ble jeg introdusert i den nye bloggen til scrappiness, og jeg gleder meg sånn til å lage mye flott til dem og ikke minst til alle som følger bloggen.

Jeg har jo selvsagt laget litt til i dag, og det kan du se om du sniker deg inn til scrappiness bloggen.


Ha en strålende flott dag ♥


1 kommentar:

  1. Jeg må jo gratulere deg her også. Jeg gleder meg med deg. Finnes ikke bedre enn når man kan dele glede! Dette både fortjente og passer du til. Kreativiteten din kommer til å blomstre i takt med nye innlegg.Kos deg med den gode følelsen leeeeeeeeeeeeenge!!!Klemsiklem fra meg. Jeg følger med deg og det vet du! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...