fredag 12. september 2014

Introen av meg hos Scrappiness.

Tenkte jeg skulle vise dere her hva jeg lagde til introen min hos Scrappiness


Synes det var litt greit å lage en LO med ord som beskriver meg slik at leseren av bloggen scrappiness kunne bli litt kjent med meg.


Så bestemte jeg meg for å lage et kort av resten av arkene jeg brukte på LOen(man får alltis så mye rester man ikke bruker)
Å en tag med favoritt stempelet mitt.


Hvis du har lyst til å lese hva jeg skrev om meg selv, så kan du ta turen over til scrappiness

I dag er det fredag og helg, og på søndag anbefaler jeg at du tar turen over til scrappiness, mer kan jeg ikke si :)

Ha en nydelig helg ♥

3 kommentarer:

  1. Herlig! Jeg var inne å så det på den andre din siden også jeg da.Ja, så er det helg igjen.Håper været holder, så jeg kan være mest mulig ute. Tror jeg skal å plukke nyper i morgen. Jeg har så lyst på skikkelig hjemmelaget nypesuppe med krem. :) Foto blir det nok også tid til tenker jeg. Godt med høstvær også. Det helt stille med tåkedis over skogen nå. Herlig å bare stå der å lytte. Faktisk hører man løv og barnåler falle i dag. Håper du får en kjempefin helg. :) Klemsiklem fra meg!

    SvarSlett
  2. Alltid mye flott åfinne hos deg! Så herlige farger du har brukt, og både tagen og ordtaket var kjempeflott!
    Ha en fortsatt god helg :o)

    SvarSlett
  3. WOW! Flott LO med fina foton på dej! Tagen är helt outstanding - superläcker! Och så ett snyggt kort som bonus... du är du verkligen både kreativ och produktiv!

    Ha en skön söndag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...