torsdag 4. september 2014

Vær den du er!

Scrappegarasjen hadde en sånn flott utfordring nå, og jeg som er så glad i både wood veneer og chipboard måtte jo bare benytte sjansen til å bli med.








På denne Loen har jeg brukt en av mine favoritt produkter nemlig Blue Fern Studios chipboard, de er i utgangspunktet grå men jeg sprayet de først, malte over med svart gesso, og så litt hvitmaling og deretter glitter strukturgel som er grå. Jeg har mange lag under bilde med gesso, spray, maling og papir. Jeg har en liten plan med denne siden skal passe med en Pl side som jeg skal gjøre senere.

Bilde jeg har brukt er av min datter fra en Danmarkstur i 2010, og er fra en serie i legoland med henne og min sønn.

Vel om du har lyst til å bli med på Scrappegarasjen sin utfordring er det bare å ta turen inn til dem.

Ha en nydelig Torsdag.

9 kommentarer:

  1. F A N T A S T I S K side Jorunn! Det er såååå herlig å se deg boble over i vakre uttrykk! Du er helt rå!

    SvarSlett
  2. Du produserer jo så det spruter! Herlig ble det. Ja, det er viktig å være seg selv, det skal være visst. Ha en strålende aften. :)

    SvarSlett
  3. En helt underbar LO med fint foto! Jag bara älskar hur du använt färger tillsammans med svart och vitt till ett kraftfullt, men likaväl "tjejigt" uttryck. Otroligt läcker!!!!

    SvarSlett
  4. Kjempe tøff lo! Digger den, masse tøffe elementer her!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  5. Så fin,stilig og lekker LO!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen. Hilsen DT Vibekke

    SvarSlett
  6. Kanon! Digger stilen og de knalle detaljene! Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!

    SvarSlett
  7. Knallflott side! Digger bakgrunnen din og fargene er bare til å bli glad av :oD

    SvarSlett
  8. Måste bara skriva här en gång till, för fastän jag sett och kommenterat den här LO-n tidigare... så fastnar mina ögon i pur beundran över den IGEN! Den är bara heeeeelt underbar!!!! I loooooove it!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk Cornelia, blir jo helt stum her jeg ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...