mandag 16. februar 2015

Grublis -Søm.

Sist helg var jeg så heldig å være på treff i Egersund, det herlige med det er at man bobler over av skapelyst etterpå.

Så denne gangen hadde jeg lyst til å delta hos Scrappelyst sin grublisoppgave.

Vi skulle bruke søm, fake eller ekte, jeg har ikke ekte bare fake :)


Det er Riikka som har lært bort gode kunstner og små triks.

Når jeg ser på fargene jeg har brukt her, får jeg veldig lyst på sommer..

Det var mitt bidrag til grublis hos scrappelyst, har du å lyst til å være med , så er det bare å ta turen innom. Scrappelyst-Grublis

Ha en nydelig dag ♥



2 kommentarer:

  1. Så vakker måte å ramme inn fine deg på!!!! Nydelig. Ja, det gir vårlige følelser!!!! Ha en strålende mandag! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...