søndag 22. februar 2015

Tag kos.

Hei og god søndags morgen.

I går kveld hadde jeg og Arnlaug en steg for steg med ATC og Tag på facebook, på gruppa ArJos Tag og ATC kos.

Du kan tror vi koste oss, og fikk inn noen tag og ATC, artig at noen ble med, og ikke minst se hvor forskjellige alle ble :)

Her er uansett mine tags.



Når jeg lager Tag så lager jeg alltid to i slengen.





Det var mine to Tager, om du er litt nysgjerrig på gruppa vår på facebook, kan du bare melde deg inn. ArJo´s Tag og ATC

Ha en nydelig søndag, jeg ser solen prøver å bryte seg gjennom skydekke her. Deilig. ♥

4 kommentarer:

  1. Tuffa tags i läckra färger!

    SvarSlett
  2. Ah, de er så digge! Takk for ein super kveld i går:-)

    SvarSlett
  3. Kule! takk for flott torturial - syns det er vanskelig med tags ;)

    SvarSlett
  4. Kule! takk for flott torturial - syns det er vanskelig med tags ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...