tirsdag 28. april 2015

Sommerlig Project Life. Og info om Kurs.

God morgen, vi DT i Project Life Norge er jo så heldige at vi får teste ut Scrapomanias PL Kit, og det jeg fikk teste ut for april.. wow!! Sier jeg bare.. Det var knall flott.. Og jeg fikk utfordret meg litt med å teste noen lommer fra Sn@p som jeg ikke hadde prøvd før, og sånt noe digger jeg.

Her er den første siden i serien, og jeg har brukt begge sider(det er ikke så ofte jeg gjør det, ja jeg vet det er sløsing)


Baksiden, og jeg har funnet ut, istedet for å sitte å bale med å få begge sidene til å passe til hverandre kortmessig, så hvis kortet er oppned på den ene siden, bruk et nytt kort, slik at du ikke stopper opp i flyten.


Da jeg tittet igjennom pyntet jeg fikk med kitet, så ble jeg så glad da jeg så denne rinde cool kid, og jeg viste med engang hvilke bilder jeg ville bruke, og ikke minst klippe dem runde slik at de stod i stil. Minste mannen var ikke det minste lei seg for at vi feiret bursdagen hans i Bulgaria, de som drev favoritt resturanten vår, viste nesten ikke hva godt de skulle gjøre for oss. Å kaken de hadde laget var bare helt fantastisk.



Denne delen av lommen digget jeg, her har du en gylden sjanse til å sette ditt preg både på kort og pynt.. ikke at vi ikke setter vårt preg når vi pynter ellers, men her må du lage en litt annerledes kort.



To mapper fikk jeg i kitet fra Scrapomania, og jeg må bare si jeg storkoste meg, da jeg holdt på. Nok av pynt, kort og stæsj var det.





Jeg skal holde nytt Project Life Kurs 30 Mai hjemme hos meg selv som er i Stavanger. Og det blir laget kit, hvor det deriblant vil være kort i fra denne serien, og kort i fra en litt mer fargerik, hvor du skal få teste ut å bruke sort/Hvit bilder.. 

Så hvis du vil vite mer eller melde deg på er det bare å ta kontakt med meg på Mail jorunnl@broadpark.no eller PM på Facebook jorunn Langås.

Ha en nydelig kreativ dag ♥

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...