onsdag 8. juli 2015

Keep Calm.

Ikke så veldig misfornøyd med været her i vest.. For da kribler det i det kreative. I dag har jeg laget en Layout av min datter, hvor fotografen er hennes bestis.

Å jeg har brukt vellum, som jeg har fått av min bestis.. Før kunne jeg ikke noe med vellum, men nå er det blitt en stor favoritt her :)


Synes motivet er så herlig, ikke glem barnet i dag, lek litt, vær glad og nyt livet.



De sirklene i vellum er rett og slett nydelig.



Mønsterarket jeg har brukt er STUDIO TEKTUREK, skikkelig digg for å si det mildt. Så mange flotte detaljer på mønsteret sitt, nå vises det ikke så mye her. Men mønsterarkene deres er ganske knalle.



Sånn det var min regnværs dag, nå i kveldinga har det lyst opp, så man kan rusle seg en tur og nyte lukten ute, det lukter alltid så rent etter en regnskur.

Ha en nydelig kreativ kveld ♥

3 kommentarer:

  1. Layouten din er kjempe flott,herlig design og farger.

    Ha en fin dag.

    Merethe

    SvarSlett
  2. En flott og delikat layout. Flott oppsett, pynt og fargebruk og ikke minst noen flotte motiver

    SvarSlett
  3. Gorgeous layout! Love the bubbles!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...