onsdag 28. oktober 2015

Julekort..


God morgen, denne uken er min hos scrappiness, og i dag viser jeg to av kortene jeg har hatt denne uken.

Dette kortet lagde jeg først, det er til den siste utfordringen vår hos scrappiness. Da jeg brukte dies på det ene kortet fikk den et hull nesten helt ute på siden.. Heldigvis så passet det perfekt til å brette det arket i 6 *6 insh og da fikk et et helt nytt kort uten å gjøre så mye.



Det kortet ble slik som dette.

Jeg må jo ærlig innrømme at jeg liker at kort nesten lager seg selv, og spesielt at jeg slipper å kaste noe rester.


Det var det jeg hadde, om du vil vite hva jeg har brukt er det bare å ta turen innom scrappiness bloggen. Kort 1 og kort 2

Det var det jeg hadde for i dag, ha en nydelig kreativ dag, klemm Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...