torsdag 15. oktober 2015

Julen er her.. snart!


Da har jeg endelig fått min første dies fra Papirdesign, det må jo feires med å komme med et bidrag til deres siste utfordring, som er å bruke dies.

Jeg satt lenge frem og tilbake hvilke papir jeg skulle bruke, prøvde meg på noen av de nye arkene, men til motivet følte jeg for å ha en slitt gammel låve vegg (det er slik jeg ser det arket)


Jeg tok frem juleblomsten fra papirdesign og pynta med mine hvite favoritter, kom ikke på navnet i farta, men de å er papirdesign.

Baksiden fikk å litt pynt, jeg liker å trekke frem litt av det jeg bruker på forsiden bake å, spesielt hvis jeg ikke pynter hele siden.


Det beste med julekort er når du kan bruke snø, elsker å grise litt.





Ha en kreativ herlig kveld ♥

6 kommentarer:

  1. Like yndig og vakkert som dine julekort pleier å være. Ja, det nærmer seg jo advent med stormskritt og skal man bli klar må man henge i. Jeg har også sett på julekort om dagen, men jeg bruker et foto av et maleri jeg har laget selv. Kunne tenkt meg å pynte det litt opp om jeg får tid. Ting tar tid og advent kommer så fort.Ellers går det i ett om dagen med jobb, så jeg rekker ikke så ofte blogg i denne tiden. Men innom deg måtte jeg!!!!! Ha en fin kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fineste Randi, og det er like hyggelig hver gang du kommer innom. Ja favoritt årstiden min kommer med stormskritt. prøver å holde litt igjen slik at jeg kan nyte tiden mot, for når dagen er her er det et lite poff så er det jo over :)

      Gleder meg til å se julekortet ditt, ha en kjempe fin kveld, klemm ♥

      Slett
  2. Så flott julekort :) Lune farger og skikkelig julestemning :)

    SvarSlett
  3. Lekkert julekort! Takk for at du deltar på vår utfordring hos Papirdesign!

    SvarSlett
  4. Så stilig og rustikk det ble med mønsterpapiret! Og like så lekkert pyntet på baksiden.

    Jeg er også såvidt i gang med noen juleprosjekter, men i mindre skala enn det du har satt deg som mål.

    SvarSlett
  5. Åh - så nostalgisk og flott. Motivet passet godt til låveveggen!
    Takk for at du ble med på utfordringen til papirdesign i oktober.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...