søndag 14. februar 2016

Kjærlighetens dag.

God morgen, i dag er det kjærlighetens dag, og i dag er det 11 år siden jeg og min kjære mann bestemte oss for at vi skulle satse på oss, og gjøre det formelt. Dagen vi forlovet oss, og satt en dato for da vi skulle si ja.

Good morning, today is valentines day, and today it is 11 years ago I and my dear husband decided that we should invest in us, and do it formally. The day we got engaged and set a date for when we should say yes.

Da jeg ble med i teamet til Canvas Corp, kom jeg over disse herlige Valnetines arkene, og bestemte meg for at jeg ville bruke dem til et kort til min kjære mann, og holde meg bare til arkene.

When I joined the team to Canvas Corp, I came across these lovely Valnetines sheets, and decided that I would use them for a card to my dear husband, and stay only to the sheets.








Here is my card.


I like to make a pocket in my cards, where I can put little surprises inside.


At present, I first had on white gesso, so I used embossing pastels and heart stencil. Before I would have on glimmermist I took on clear gesso to protect the tag. I spent two reds to get shades. So finally I used clear winks of Stella, to take out the colors. Finally, I used black pencil responsive to water that hearts should get the right shade. On the edges of the tag I used black glam.
I used crimson glimmermist


Strange not to use flowers or other decoration, but also I'm crazy to get the best from patterned paper


My hubby loved the card so then am happy ♥


Jeg har levert dette kortet til disse utfordringene.


Have a lovely day ♥

11 kommentarer:

  1. Tøft kjærlighetskort.
    Dette likte jeg godt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort! Så søtt med den lomma inni til en ekstra hilsen til din kjære. Hjerteligste gratulasjoner med 11 års forlovelsesdag ♥
    Takk for at du ble med på vår utfordring for februar!

    SvarSlett
  3. Veldig kult kort. Nydelig tag. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring: Hjerter. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Lekre og kule ark. Artig vri på Valentinekort :)
    Gratulerer med 11 års forlovelsesdag <3
    Takk for at du deltar på Papirplaneten sin utfordring, kjærlighet. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  5. Dette var bare ultrakult - digger det!
    Tusen takk for at du deltar på vår 'Hjerte' utfordring inne hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  6. Flott Valentine kort og kjempefin tag :-)
    Takk for ditt bidrag til Kort`O`Mania. Lykke til !

    DT Astrid :-)

    SvarSlett
  7. Wow, so many beautiful cards! I also love pockets :) Thanks so much for joining our monthly challenge at Rubber Dance Stamps ♥

    Hugs
    Majo - DT

    SvarSlett
  8. Flott kort og tag med mange flotte detaljer og fine farger.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  9. Fargerike flotte kort :) Takk for at du deler de med oss hos scrappelyst.

    SvarSlett
  10. So pretty. Love the hidden tag. Congrats on your anniversary. Thanks for joining the Rubber Dance challenge. Hugz

    SvarSlett
  11. Herlig og røfft kort!Takk for at du deltok i Papirlosjen sin februarutfordring!Klem fra DT Belinda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...