torsdag 24. mars 2016

Tag with angrybirds.


God morgen, endelig klarte jeg å få ferdig tagen jeg skulle lage til ArJo´s sin mars utfordring. Noen ganger er jeg veldig i siste liten, men jeg lover denne gangen er det ikke min feil (kremt) for jeg skulle bare....

Da jeg virkelig satt meg ned, tok det ikke lang tid. og denne mnd utfordring høres ut som dette.

Det nærmer seg påske og me vil sjå tags og ATCer inspirert av påske. Korleis du blir inspirert er opp til deg men det må kunne oppfattes at det har noko med påske og gjere. F.eks påskesnop, familiekos, hyttetur, påskepynt, farger osv. 
Gult MÅ være med og aller helst som hovedfarge;-) 
Du kan levere max 3 bidrag og utfordringa varer fram til midnatt 31.mars. 
Husk ATCer skal være i ein serie på to el fleire. Ha dei på samme bilde.


Vi fikk påske besøk i går av min kjære søster og svigerbror, han hadde bursdag og da må han få noe, og så det ble egentlig lett å finne ut hva jeg skulle lage... For vi har en egen evne til å bli litt sprø sammen :) Å siden oppgaven handla om hva jeg forbinder om påske, så er det at enten har han bursdag i påska eller jeg, så da passet denne perfekt inn.

2 kommentarer:

  1. Denne er så utrulig kuuuuuul!!

    SvarSlett
  2. Festlig med den fuglen! Håper du har fine dager i våren! Klem fra meg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...