torsdag 8. september 2016

ATC.


Jeg er fremdeles i  lykke bobla etter scrappe treffet som var i helga. Det er jo sånn vi skal være etter en vellykket helg , påfyll av energi, kreativitet og god følelse.

I'm still in the luck bubble after scrapping meeting that was this weekend. That's how we should be after a successful weekend, refills energy, creativity and good feeling.

Kurs nr 2 som jeg tok med  Terhi Koskinen var ATC, og en av utfordringene hennes var at vi brukte farger vi vanligvis ikke bruker, så jeg gikk for lyse duse farger, eller sannheten er at jeg og min gode venninne Arnlaug skulle dele farger og hun valgte dem siden hun liker dem, men for meg ble det jo en utfordring.

Class No. 2 that I took with Terhi Koskinen was ATC, and one of the challenges her was that we used colors we usually do not use, so I went bright pastel colors, or the truth is that I and my good friend Arnlaug should share colors and she chose them because she likes them, but for me it was the challenge.

Måten vi lagde disse ATC var jo bare geniale, vi kuttet ikke opp alle kortene før bruk., og igjen lærte jeg å bruke mist på en måte jeg ikke har tenkt på en gang.

The way we made these ATC was just brilliant, we did not cut up all the cards before using., And again I learned to use the mist in a way I have not thought of before.

På dette kurset fikk vi ark fra 13 @rt, og jeg må innrømme jeg måtte innom shoppen deres og handle litt :)

In this course we got sheet from13 @rt, and I must admit I had to stop by the shop  and  do some shopping :)


Vi fikk å det kuleste stemplet fra et tysk firma Create a smile, for ikke snakke om dots og ord. Jeg var i scrappe himmelen ♥

We got so the coolest stamped from a German company Create a smile, not talking about dots and words. I was in the scrap heaven ♥

Her kommer mine ATC


Som du ser er det sy trå på disse å, ikke rart jeg ble solgt og måtte få meg noen.

As you can see the thread on these to, no wonder I was sold and had to get me some.

Denne måten vi jobbet på kan lett overføres til andre ting du lager å, så nå skal jeg bare sørge for å få dette i fingrene så det ikke går i glemme boken.

This way we worked on can be easily transferred to other things you make to, so now I'll just make sure to get this in my fingers so I will not forget it.

Jeg har fremdeles noen rester fra dette kurset, så jeg har en plan om å lage litt flere av disse, kjøpte disse mistene i disse fargene, for i grunnen likte jeg dem veldig godt.

I still have some leftovers from this course, so I have a plan to make some more of these, bought this mist in these colors,because I liked it very much ♥


Vel det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig kreativ dag ♥

Well that's what I had today, have a lovely creative day ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...