søndag 30. oktober 2016

Julekort lag på lag.


Endelig har jeg satt meg ned å laget litt julekort, vel litt er vel å ta litt hardt i, et julekort ble det.

Siden jeg bare brukte papirdesign produkter sjekket jeg ut utfordringen til Papirdesign og den passet fint inn der.

Denne gangen er utfordringen:
LAG PÅ LAG

Vi ønsker å se papirprosjekter med minst 3 lag på lag.


Her er min tolkning av utfordringen.

Allerede i juli så jeg et  kort på Pinterest som jeg virkelig falt for, og fant det igjen da jeg søkte på inspirasjon, har gjort litt endringer(jeg fant dessverre ikke ut hvem som hadde laget orginalen) og ikke minst fikk brukt mitt nye julestempel Nordpolen, det var ikke lett å få tak i hehe.
Hadde det ikke vært for min gode venninne Linda hadde jeg nok vært uten.


Jeg har prøvd å holde meg til emne på det mønsteret til mønster arket jeg har brukt på fremsiden.

Jeg har virkelig forelsket meg i årets mønster ark, og julestjernen har vært en favoritt hos meg hver jul. Inni blomstene har jeg brukt krystaller fra Papirdesign.


Inni har jeg mikset gamle og nye mønster ark fra Papirdesign. Og så har jeg fått brukt litt klistremerker, og en side hvor jeg kan skrive litt (håper det er nok , hehe )


På skiltet har jeg brukt hvit Wink og Stella, ikke så lett å fange det med et kamera.




Hvis du har lyst til å bli med på utfordringen har du enda 1 dag og litt til, bare følg linken

Vel da har jeg kommet meg igang med årets julekort produksjon ♥ Ha en herlig kreativ søndag ♥

Klemm Jorunn

1 kommentar:

  1. Så finfint! Dette ga meg både smil om munnen, minner og forventning. Jeg vil finne alle de veiene på julekortet!!!!! Ha en vakker dag, og tusen takk for alt det fine du viser fram.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...