tirsdag 4. oktober 2016

Project Life - Gypsy Style !!


For vel 1 uke siden laget jeg noen Project Life sider til Canvas Corp Brands bloggen. Hadde noe sagt til meg for en stund siden at jeg ville lage mine egne kort tror jeg bare de hadde fått et ganske rart blikk av meg. Jeg er alt for lat til å lage mine egne kort, og ikke minst hvorfor lage når du bare kan velge fra utvalget du har(og det er ikke lite hehe) Men jeg skal fortelle dere en hemmelighet, jeg storkoste meg med å lage mine egne kort.

For more than a week ago, I made 3 Project Life pages for the Canvas Corp Brands blog.
I documented the trip to me and my good friend Arnlaug, housewife holiday and a crops, can not possibly be better than that. If you want to read about our entire trip until  the crops, stop by the Canvas Corp. Brand blog.

Her får du en liten smakebit av hva jeg har laget, hvis du vil ha hele historien til disse galne damene, ta gjerne turen innom CCB bloggen Husmorferie kan føre til litt crazye bilder. Ler.

Here's a taster of what these crazy ladies came up  with on their way to the crops












Jeg lagde 3 fulle sider med Project Life, og brukte Sn@p lommer, slik at jeg kunne være litt kreativ på de side lommene.
Hele historien til meg og min gode venninne Arnlaug finner du inne hos Canvas Corp Brand bloggen. Velkommen innom for en titt.

I made 3 full pages of Project Life, and used Sn@p pockets, so I could be a little creative in the side pockets.
The whole story to me and my good friend Arnlaug  you will find in the Canvas Corp Brand blog. Welcome .

Hug Jorunn ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...