tirsdag 15. november 2016

Gjestedesigner hos Rubber Dance.


God morgen, i November er jeg så heldig å får være Gjestedesigner hos Rubber Dance. Så glad at jeg skal få være med å feire eieren  Bibi som snart har skikkelig stor dag.

Jeg startet min første post hos Rubber Dance med å lage 3 ATC samtidig teste ut hvordan det er best å bruke umonterte stempel. For min del så betyr det ingenting lenger om et stempel er montert eller ikke. Jeg tror faktisk jeg vil gå for umonterte pga kvaliteten.



Denne mnd hos Rubber Dance er det bursdag og en fargekombi som  er utfordringen, på disse valgte jeg å bare bruke fargene, på neste innlegg som jeg skal ha, går jeg for feiringen. Utfordringen finner du her.


Jeg fikk leke meg med et utrolig herlig brett med stempel som heter Sarcastic SuperPower , det er vel ikke å legger under en stol at det passer fin til mine nordnorske aner.. hehe

Hvis du vil lese hele posten og finne mer ut om denne flotte Norske produsenten av stempler, så ta turen innom Rubber Dance

Da jeg i våres ble spurt av Bibi eieren av Rubber Dance om jeg kunne tenke meg til å være gjestedesigner var det ikke tvil i mitt hode om at jeg ville det. Verre var det da jeg skulle velge mellom alle de fantastiske stemplene Rubber Dance har, bare ta en titt selv.

Det blir litt som å slippe en unge i verdens beste godteributikk.

 Ha en nydelig kreativ Tirsdag ♥ Klemm ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...