torsdag 8. desember 2016

Christmas card with 7 Gypsies.


God morgen, når man våkner midt på natta er det utrolig hva man ikke rekker over. I dag ble det en blogg post. 


I går ble mitt kort som jeg har laget til Canvas Corp lagt i bloggen der, men siden jeg var hos tannlegen, og fikk litt mye dop, så var jeg ikke i stand til å dele noe da.

Jeg som over hode ikke var særlig fasinert eller kunne lage vintage, har blitt skikkelig hekta på 7 Gypsies sine produkter. De produktene har tatt meg på en reise jeg ikke ville ha valgt selv, men den er så morsom.

Å i dag har jeg et julekort basert på julepapir og litt charm fra 7 Gypsies.



Her har jeg lagt med det meste av hva jeg brukte for å lage kortet i tillegg til kortet.

Før jeg satte sammen kortet, fant jeg frem det jeg ville bruke, og i blokken med juleark var det en del bilder jeg kunne klippe ut, og jeg tok for meg det jeg ville ha med, av dette bilde er det faktisk bare en liten rød papir bit som ikke ble med.


Jeg liker å pynte baksiden med noen elementer fra forsiden. Ellers så var arket så flott i seg selv og ferdig pyntet at jeg la ikke til noe pynt.



Sånn ble kortet inni, fikk testet ut den nye diesen min, og kjørte den igjennom lim maskinen min, det eneste du må huske på om du bruker det, er at limet må få bli tørt før du lukker siden(snakker fra erfaring hehe)

Å fikk brukt en av  favoritt stemplene mine fra Papirdesign.




Å sånn ble det tilslutt. Dette er siste året denne juleserien fra 7 Gypsies er, og du kan få det ganske billig hos ccb akkurat nå.



For mer info gå inn på hoved innlegget hos Canvas Corp Brand, der får du å teksten på engelsk.

Da vil jeg ønske dere en nydelig kreativ dag, jeg skal bruke min til å lese meg opp på spansk historie og Sør Afrikas historie, slik at jeg kan hjelpe min datter med en innlevering. Det er faktisk artig å bli litt student igjen.
Then, I wish you a lovely creative day, I will use my day to read up on Spanish history and South Africa's history, so I can help my daughter with a submission. It's actually fun to be a  student again.

Big hug Jorunn ♥

2 kommentarer:

  1. This is stunning Jorunn, I love the papers and wonderful layout.
    Hugs
    Linda xxx

    SvarSlett
  2. Lekkert ble det. Du er en mester i å kreere vakre kort. Blir i julestemning av dette! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...